Örömpörkölt

Örömből főzünk, nem könyvből :D

Friss topikok

  • enpera: @Pinka-Panka: köszi :) (2014.01.15. 15:04) Házi hotdog a'la virslis kifli
  • órarugógerincű felpattanó: Aszod ez valami kínai zserbó? Baracklekvár megy bele, és nemár, hogy kakaóból pancsold a tetejét. (2010.04.23. 10:49) Zserbó-szelet
  • g@by: Figyu, ezt nem kene, mert megadom a cimed nyanyanak, aztan magyarazkodhatsz prezlinek.:) (2010.03.18. 16:10) Chole-csicseriborsó curry
  • Mariss: N/A-nak nincs szavazati joga :-D (ő diktálta ezt most, mer' épp kávézunk :-) (2010.03.11. 14:38) Kolbászos, sajtos kiskifli
  • enpera: @Mariss: hát, kb így néztem ki igen, csak nem a padlón, hanem a heverőn :D (2010.02.22. 09:03) Bakonyi Gabibácsi módra

Brokkoli fasírt

2010.03.16. 19:44 - mézesbödön

 

Van már egy hete is, hogy egyszerűen megundorodtam a hústól. Ezért bár a családnak bármit elkészítek, magamnak próbálok minél változatosabb ételeket készíteni zöldségekből. A brokkolit eddig is szerettem, de így fasírtként elkészítve még nem ettem.

 

Bárkinek ajánlom, aki eddig nem tudott evvel a zöldséggel még megbarátkozni, akár ha úgy adódik, hús mellé is:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzávalók:

 

1 fej brokkoli

1 tojás

liszt,só, bors, zsemlemorzsa


 

A brokkolit kis fejekre szedem, és sós vízben megfőzöm. Még melegen összetöröm, a krumplipüréhez hasonlóan. Egy egész tojást, és annyi lisztet adok hozzá, hogy formázható legyen.Kis gombócokat készítek, amiket megforgatok szezámos zsemlemorzásban, és forró olajban pirosra sütöm.

 

Mivel önállóan ettem, ezért készítettem hozzá egy kis mártogatóst. Egy fej fokhagymát belenyomtam egy kis tál tejfölbe, és a fasírtocskákat ebbe mártogattam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oromporkolt.blog.hu/api/trackback/id/tr781845115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása